sobota, 30 czerwca 2012

Koniec laby

Koniec laby, jak to okresliła moja siostra po zakomunikowaniu jej, że przyjechał czerwony mercedes.. tak tak.. niespełna 22 miesiące bez to nielada wyczyn i co mogę powiedzieć? Bardzo było mi z tym dobrze..
Mąż na wieść o tym niesamowitym wydarzeniu powiedział tylko..
"dziwne.. przecież, jak przychodzi okres to byłaś się nerwowa, złośliwa, kłótliwa..po prostu zła..a teraz? Teraz tego nie było..co się zmieniło? " Po czym dodał.. noo to znowu jesteś kobietą! Na co nie powiem...oburzyłam się bardzo, bo się nią czułam i bez @. Chociaż zmusiło mnie to do zastanowienia się nad kwestią kobiecości..
Czy kobiecość postrzegamy przez krwawiący co miesiąc organizm? Czy może przez piękne ciuchy i staranny makijaż? Co sprawia, że czujemy się kobietami?
Jakoś nigdy się nad tym nie zastanawiałam.. zatem to będzie moje zadanie domowe..

1 komentarz:

  1. Co sprawia, że czuję się kobietą? Uśmiech męża, spojrzenia obcych mężczyzn, spojrzenie w lustro i zobaczenie piękna, które tam jest mimo braku makijażu. Dziecko. I poczucie, że jestem, jaka jestem i to jest piękne :)
    Pozdrawiam Cię cieplutko.
    Silmiriel
    http://angel-oscurocd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń