wtorek, 19 czerwca 2012

Aniołki

Ponieważ zbliża się czas, kiedy mój maluch i "moje" maluchy lipcówek wchodzą w okres roczkowy, postanowiłam coś zrobić.. Początkowo planowałam zakupić jakies drobnostki, ale żadna z rzeczy nie wpadła mi w oko..wpadłam więc na pomysł zrobienia dla nich aniołka! Tak, tak, tak.. to nie są zwykłe aniołki.. to aniołki stróżujące i stojące na posterunku dobrego snu..oto one:




Aniołki powstały z masy solnej, wszelkie kolory to zasługa farb, połysk dzięki lakierowi do paznokci..
Tutaj aniołki otrzymały kolorowe sukienki:



I inne atrybuty:



 
 A tak oto efekt końcowy, pomalowane rączki i nóżki, twarzyczka, skrzydełka..a najważniejsze.. aniołki otrzymały imiona dzieci do których przynależą i nad którymi przyjdzie im sprawować pieczę:


Może nie jest to mistrzostwo świata, ale nie o to chodzi.. cieszę się, że maluchy dostaną coś ode mnie i Tymusia zrobionego a nie kupionego.. każdy aniołek kosztował mnie sporo pracy, tym bardziej mają dla mnie istotne znaczenie..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz