sobota, 12 kwietnia 2008

Między słowami

Zastanawiałam się jak to jest, czy mężczyźni naprawdę są tak prości i nie chcą nam nic przekazać poza wypowiedzianymi słowami?
Bo jak odczytać tak proste zdanie: "Mogłabyś iść wreszcie do fryzjera"? To dla mnie wielka niewiadoma i tak naprawdę analizując zdanie będąc kobietą, stwierdziłabym, że tak nie podoba mu się jak obecnie wyglądam..swoją drogą, bez analizowania także nie było to miłe..gdy powiedziałam jak ja to rozumie, to się zaśmiał i powiedział żebym nie wymyślała, bo on to robi tylko i wyłącznie z troski o mnie i moje samopoczucie. I jestem w kropce - nie żebym nie wierzyła w intencje mojego mężczyzny, ale do tej pory nie zależało mu na poprawie mojego samopoczucia w taki sposób!
Oj ciężko czasem zrozumieć intencje mężczyzn..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz